Canon jobb

Hej alla!

Under de 2 senaste veckorna har jag jobbat för Canon. Jag har åkt runt till olika butiker i Stockholm, Uppsala och Jönköping för att demonstrera och sälja kameror. Idag är sista dagen och under denna helg har jag varit på Media Markt i Barkaby och demat. Är lite tråkigt att det är sista dagen men det ska bli rätt skönt också, att få lite ledighet och njuta av solen (kanske även fota lite)!

För er som inte vet det så har jag köpt en ny glugg från Canon. Köpte ett 70-200mm f/4,0 IS och är mer än nöjd! Vi får se om det blir några racebilder i sommar, jag hoppas på det i alla fall.

Har även fixat en hemsida för min portfolio: www.annaphotography.se
Jag kommer använda bloggen för lite "behind the scene"-bilder samt om information om vad som händer. Gå gärna med i min grupp på Facebook (Anna Photography) om ni gillar vad ni ser!

Ha det så bra så länge!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0