Testbilder

Nu har jag haft lite tid att hålla på med mitt nya kamerahus :) Jag är så himla nöjd med den än så länge och misstänker att den inte kommer svika mig. Här kommer några nya bilder som jag har tagit igår och idag, enjoy!



En ny version av "The Book of Love" (Gamla finns på www.annaphotography.se)

_________________________________________________________________


Lillebrorsans ödla Halo.

_________________________________________________________________


Testade vidvinkeln på mitt hederliga 18-55mm :)

_________________________________________________________________


Vattenbubblor i ett glas!

_________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0